Sihitud reklaam

SIHTRÜHMALE SUUNATUD REKLAAM TEIE ÄRILE, MIS TÖÖTAB

1. Teie toodete ja teenuste müügi kasv. Uued kliendid, suurenenud lojaalsus teie püsiklientidele.

2. Võimalus laiendada äri teistesse linnadesse, piirkondadesse ja riikidesse.

3. Sihtrühmale suunatud reklaami abil saab alustada väikese eelarvega. Isegi lihtsa retargeteerimise seadistus võib tagada sotsiaalmeedia müügi suurenemise 3-5%!

4. Sihtrühma suunatud reklaam annab võimaluse olla seal, kus teie kliendid suhtlevad, puhkavad ja veedavad suurema osa ajast.

KUIDAS TOIMUB PROJEKTI TÖÖ

1. Analüüs ja meediaplaan
Analüüsime teie äri ja olemasolevaid reklaamikampaaniaid, koostame meediaplaani: leheküljele suunamise maksumus, reklaami kuvamise maksumus, ennustame juhtmete arvu antud eelarve piires.

2. Lepingu kinnitamine ja töö alustamine
Analüüsi põhjal maandumislehekülgede, konkurentide keskkonna ja meediaplaani alusel koostame tööplaani, lepingu ja määratleme KPI-d. Moodustame projekti jaoks meeskonna, mis koosneb sihtturundusspetsialistist, kontojuhist ja analüütikust.

3. Käivituse ettevalmistamine
Kogume sihtrühmi, valmistame maandumisleheküljed – seadistame pikslid, jälgimiskoodid, valmistame reklaammaterjalid ja kooskõlastame käivitamise strateegia.

4. Reklaamikampaaniate käivitamine ja testimine
Teostame reklaamikampaaniate katsetamise, jälgime olulisi näitajaid (CPC, CR, tagasilöögi määr ja liikluse maht, reklaamtekstide asjakohasuse koefitsient).

5. Reklaamikampaaniate optimeerimine
Täiustame kampaaniaid ja reklaame testimisetapi tulemuste põhjal, optimeerime reklaamikampaaniaid – vahetame reklaammaterjale, töötame välja uusi pakkumisi, täiustame maandumislehekülgi.

6. Aruandlus ja edasine töö
Pakume juurdepääsu aruandlusele ja reklaamikontode andmetele, korraldame nädalasisesed koosolekud töö korrigeerimiseks.